перезвоните мне
c 8:00 до 20:00
0

Ринок дитячого одягу

30 августа 2020 16:01:00
Ринок дитячого одягу

Одним з найбільш стабільних і вигідних бізнесів в Україні, та й в усьому світі вважається ринок дитячого одягу. Дитина швидко росте, йому потрібна свіжа одяг, різних фасонів, кольорів і дизайнерських рішень. Як дитина поводиться з одягом, знають не тільки улюблені мами і тата, але і всі дідусі та бабусі, дядьки й тітки. Термін служби навіть практичною і дуже міцною одягу не високий. Малюки володіють колосальною силою і особливо старанно рвуть, бруднять, псують багатостраждальні курточки і штанці, сорочечки і колготки.

А тут ще й мода і престиж. Дитину просто в чомусь не виведеш на вулицю. Та й не прийнято у нас особливо економити на дітях. Потенційні можливості дитячого ринку важко оцінити. Українці люблять своїх малюків балувати. Це відбувається тому, що у батьків поширений «комплекс провини». Дорослі надто займаються роботою і мало приділяють уваги маляті. «Амністію» батьки хочуть заробити численними іграшками, вони продаються у величезній кількості.

Але як і в інших, в цьому бізнесі є деякі особливості і свої підводні камені. Брати красиву, але невідому дитячий одяг сьогодні батьки не будуть, це вам не Радянський Союз з його дефіцитами. Зараз потрібно продукція відомих виробників і «розкручених» брендів. Відомими світовими брендами дитячого одягу є: фірма ADAMS, BabyClub, Babyline і деякі інші. У рекламу дитячих брендів вкладаються великі кошти. Створюються комп'ютерні ігри, сайти, придумуються казки, знімаються повнометражні мультфільми і серіали з продовженнями. Бренд повинен сподобатися не тільки дітям, якщо не сказати більше, але їх батькам, адже саме вони платять гроші. Тих, хто створює самостійні бренди, саме тут чекають помилкові рішення. Бренд або занадто орієнтований на батьків, або тільки на дітей певної вікової групи. Коли дитина виростає, а це відбувається досить швидко, він вже починає говорити: «Що я маленький, чи щоб носити ...». Витрат на створення хорошого нового бренду потрібно багато, але ризики часто окупаються.